Universul colorat

Acest blog are rolul de a publica online "stuff'urile" pe care le realizam si le gasim din ce in ce mai atractive si cautate in Romania. Totodata dorim sa cream un Univers propriu plin de culori vii si calduroase. Cel mai perceptibil caracter al simbolismului culorilor este universalitatea sa, puterea de a se constitui in suport al gandirii simbolice fara efort, fara delimitare geografica, la toate nivelele fiintei umane si ale cunoasterii: cosmologic, mitologic, psihologic, mistic, conventional, cromatologic, etc.. Exista culori calde si reci care calmeaza, linistesc, coborand tensiunea, regularind pulsul, culori vesele, triste, cromatice, acromatice, etc... Haide'ti sa cantam si sa coloram in armonie si veselie!!!

vineri

Personalizari

O mica sectiune pt creatia vestimentara- de la pasiune la business!!!!

      Tricourile pictate sunt la mare căutare astăzi, această piaţă fiind în creşte. Când vine vorba de modă, tinerii din ziua de azi caută în primul rând originalitate. Pentru că magazinele sunt pline de lucruri de duzină, iar unicatele marilor case de modă nu sunt pe măsura bugetelor multora dintre noi, avem ca opţiune personalizarea hainelor pe bani mai puţini.
    Personlizam tricouri, echipamente, draperii si de ce nu masini, cu desen, pictura, pentru tesatura (panza, bumbac, matase, etc.) tabla, exterioare. Plecand de la culorile de baza  ajungem,  la culorile fluo'rescente, care sunt cele mai utilizate.
     Eu personal mi'am personalizat o multime de haine cu steme, embleme, scheme, desene si asa mai departe. Culorile nu se duc la spalari, luminozitatea se pierde in timp si recomand doar curatarea la masina, nu ataca tesatura si nu degaja miros. 
  Culori Textile(seamana cu cele tip tempera), recomandate de cei care picteaza haine ca fiind cele mai bune, dar si  marca Maimeri Idea, din care am incercat eu. Le-am folosit asa cum scrie in instructiunile de utilizare si mi-au placut cum s-au comportat, desi se mai duce din puterea culorii dupa cateva spalari repetate la super grade.
  Nu in ultimul rand, obtineti haine personalizate, diferite de ce se gaseste pe piata. Evident ca se poate desena pe orice suport textil, nu numai pe tricouri, de la draperii la genti, de la pantalonasi la rochite, in functie de inspiratie...
 Nota-  Produsele create sunt deosebite datorita unicitatii si a nonconformismului lor. Mi se par sinonime cu tineretea si personalitatea rebela, sunt de cele mai multe ori mai ieftine si mai accesibile decat hainele/bijuteriile din comert.

Asa ca haide'ti sa ne desenam!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu